Ελληνική εκδοση Ελληνικά | English  
 
Είστε συνδεδεμένος ώς: επισκέπτης | Σύνδεση
Εκπαίδευση - Προπτυχιακό Προγραμμα Σπουδών
Μάρκετινγκ Γεωργικών Προϊόντων και Τροφίμων
5ο εξαμήνο
Το μαθημα είναι υποχρεωτικό
Γενικές ΠληροφορίεςΔιδάσκοντεςΠρόγραμμαΕκπαιδευτικό υλικό

Ωρες θεωρίας:  5
Ωρες εργ/ρίου:  0


i. Βασικές γνώσεις από τα οικονομικά a. προσφορά-ζήτηση b. υποδείγματα μετατόπισης (μερικής κ γενικής) ισορροπίας c. ατελής ανταγωνισμός ii. Τιμές και αγορές των αγροτικών προϊόντων a. εποχικότητα τιμών b. προσαρμοστικότητα της αγοράς c. ο δίαυλος του μάρκετινγκ τροφίμων d. περιθώριο μάρκετινγκ e. κάθετος συντονισμός f. εμπόριο αγροτικών προϊόντων iii. Στρατηγικές μάρκετινγκ αγροτικών επιχειρήσεων a. αγορές συμβολαίων μελλοντικής εκπλήρωσης b. αντιστάθμιση/κερδοσκοπία/χειραγώγηση συμβολαίων μελλοντικής αγοράς c. σταυροειδής αντιστάθμιση κινδύνου, δικαίωμα επιλογής συμβολαίων μελλοντικής αγοράς d. τιμολογιακές στρατηγικές σε ολιγοπωλιακές αγορές e. δημιουργικά συστήματα τιμολόγησης iv. Επίμαχα θέματα a. γενετικά τροποποιημένα τρόφιμα b. βιολογικά τρόφιμα c. τοπικά τρόφιμα d. κτηνοτροφία, ορμόνες και αντιβιοτικά
 
Διαχειριστής | Τομέας Μελών | Τεχνικά Θέματα |

Copyright 2008-09 - Τμήμα Αγροτικής Οικονομίας και Ανάπτυξης
Γεωπονικό Πανεπιστήμιο Αθηνών
Ιερά Οδός 75 118 55 Αθήνα
 
image